Politica de retur

CADRUL LEGAL

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:
* consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile incepând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
* dreptul de retur este valabil doar pentru clienții persoane fizice care au achiziționat produse de la magazinul online decoreala.ro conform art.2 alin.(1) din O.U.G Nr.34/2014
* produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

EXCEPȚIILE

Nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:

  1. baloane folie sau latex care nu se află în ambalajul original sigilat
  2. produse degradate, cu conținut lipsă / diferit față de cel livrat

EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE

  • Consumatorul informează decoreala.ro cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea unui formular de retur disponibil aici:
  • Formularul completat și semnat va fi trimis prin email la adresa contact@decoreala.ro urmând ca ulterior să primești instrucțiunile pentru trimiterea produsului retur.

* La acest e-mail se vor atașa copii ale următoarelor documente: copie factură fiscala, aviz de însoțire a mărfii/AWB;
* Cererea de retur va fi aprobată și înregistrată în sistem doar dacă datale menționate sunt corecte și complete și dacă îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produsele cumpărate;
* In maxim 3 zile lucrătoare cumpărătorul va primi pe e-mail un număr de înregistrare de retur (NR-RMA) și detalii privind aplicarea procedurii de retur.

COSTURI ȘI TAXE SPECIALE PENTRU RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE

1. Costuri suportate de către cumpărător:

  • Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile lucrătoare de la recepția produsului. ( art.14. punctul 2 )

2. Costuri suportate de catre vânzător*:

  • Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului, excepție făcând cazurile în care nuanța unui produs diferă foarte puțin din cauza ecranelor de pe care a fost vizualizat si comandat.
  • Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului.
  • Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorari la recepție.

*Notă (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție)

RAMBURSAREA SUMELOR

  • Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător(art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)

De reținut

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgărieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).